Wednesday, October 20, 2010

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΑ Ε.Π.Ε.

Οταν πας και ζητάς 2 κυβικά μέτρα περλομπετό στην ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΑ Ε.Π.Ε. στην Κηφισιά, Χ.ΤΡΙΚΟΥΠΗ 182 με τηλέφωνο 8070320/6202160 που δεν γνωρίζεις πόσα σακιά είναι και τους λες ότι θέλεις και 1 σακί τσιμέντο ανά τέσσερα σακιά περλομπετό και σου κουνάνε το κεφάλι καταφατικά περιμένεις στην τιμή που θα σου δώσουν και θα σου στείλουν (που χρεώνουν έξτρα) να περιλαμβάνεται και το τσιμέντο που αντιστοιχεί στα 2 κυβικά μέτρα μπετό αλλιώς δεν είναι μπετόβλακες αλλά ανέντιμοι ολκής.

Μετά όταν τους παίρνεις τηλέφωνο σου λένε ότι "εσύ θα μας πεις πόσα σακιά τσιμέντο χρειάζεσαι".
Τι λες ρε μάστορα; Από εσένα περιμένω να μου πεις αυτά που δεν ξέρω αλλιώς είσαι ανέντιμος και δεν ξαναγοράζω τίποτα από εσένα και ενημερώνω και όσους έχουν την τύχη να σε ψάξουν online για την απαράδεκτη εξυπηρέτηση που προσφέρεις και τις πανάκριβες τιμές σου.

Εκτός αυτού όταν σου ζητάνε τιμολόγιο κόβεις τιμολόγιο και όχι απόδειξη και δίνεις και ρέστα όσο λίγα και να είναι αυτά. ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΡΕΣΤΑ που είναι απαράδεκτο από μόνο του σα γεγονός κόψε αυτά που σου δίνει ο πελάτης.

Μακριά και αγαπημένοι.

Ο επόμενος στα Μελίσσια από τον οποίο αγόρασα το τσιμέντο που εσύ δεν μου έδωσες, μου επέτρεψε να κάνω όσες διαδρομές χρειαζόταν με το αυτοκίνητο μου για να τα μεταφέρω και να πληρώσω όταν τελείωνα τα δρομολόγια. Έτσι για να συγκρίνουμε το service σου με άλλων

4 comments:

  1. Είδαμε την καταχώρηση σας αυτή την οποία θεωρούμε άδικη και λάνθασμένη για μια εταιρία σαν την δική μας απο το 1987 με τόσους πελάτες.
    Παρακαλώ ενημερώστε με πότε έγινε αυτό και με ποιον υπάλληλο εαν θυμάστε μιλήσατε για να το διερευνήσουμε.
    Λυπούμαστε για την παρεξήγηση που προφανώς έγινε και είμαστε στην διάθεση σας να διευρευνήσουμε τυχόν παράπονα σας την επόμενη φορά.

    Μπορείτε να μας καλέσετε στα τηλέφωνα μας.

    ReplyDelete
  2. η ανάρτηση έγινε στις 20 οκτωβρίου 2010.
    Η εν λόγω αγορά έγινε προφανώς εκείνο το διάστημα. Η δουλειά μου τελικά έγινε με τον α ή β τρόπο και μετά από τόσο καιρό δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερος λόγος επιπλέον ενασχόλησης με το θέμα. Θα ήταν ευχής έργον μόνο και μόνο αν με αφορμή αυτό το συμβάν φρόντιζε η εταιρία μελλοντικά να έχει μια πολιτική όχι μόνο αξιόπιστης εξυπηρέτησης αλλά και ακρόασης τυχών παραπόνων. Ένας παραπονεμένος πελάτης στην τελική δεν είναι τίποτα. Αν όμως υπάρχει ένας, θα μπορούσαν να υπάρχουν και άλλοι που δεν λένε τον πόνο τους online.

    ReplyDelete
  3. Παλιό σχόλιο βέβαια αλλά περίεργο. Εγώ εξυπηρετήθηκα αυγουστιάτικα απο τον συμπαθή κύριο Καλλιακμάνη που saved the day μιας και δεν δούλευε τίποτα στα βόρεια, και το παλικάρι που έφερε τα αδρανή μου τα έβαλε και στο garage. Βέβαια η παράδοση δεν έγινε με το αζημίωτο αλλά νομίζω οτι αυτό είναι στανταρ σε όλες τις μάντρες.

    ReplyDelete
  4. @savvas Πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι υπάρχει βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
    Ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να το αναφέρεις

    ReplyDelete