Friday, March 1, 2013

Μηνύματα απάτες σε κινητά τηλέφωνα

Τον τελευταίο καιρό στέλνονται πολλά μηνύματα απάτη σε κινητά τηλέφωνα.
Έχω δει τουλάχιστον 2 όπως το παρακάτω:

Ειρήνη μου τι κάνεις;
χαθήκαμε βρε εγώ που να σου τα λέω...
χωρησα πριν 4 μήνες και είμαι στις μοναξιές μου και ψάχνομαι.
παμε για καφέ να τα πούμε από κοντά;
Τζεν3 ή Μαρία

από τα τηλέφωνα: 6948461421, 6944203846

Την πρώτη φορά που ήρθε στο κινητό μου το αγνόησα, ευτυχώς δηλαδή γιατί σήμερα μετά από 6 σχεδόν μήνες εστάλει και στο κινητό ενός φίλου ο οποίος μου το έδειξε και τότε ήμουν σίγουρος ότι πρόκειται περί απάτης! Ακριβώς το ίδιο μήνυμα με άλλο όνομα δήθεν αποστολέα και νούμερο κινητού.

άλλα παρόμοια μηνύματα έρχονται από το νούμερο 54787 από το οποίο διάφορες δήθεν γυναίκες με προσκαλούν σε τσατ, θέλουν παντρεμένους-ες κλπ για πονηρό σκοπό.

Όποιος την πατήσει και απαντήσει σε κάποιο από αυτά θα έρθει κατά πάσα πιθανότητα αντιμέτωπος με μεγάλες χρεώσεις στο κινητό του.

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ εκτός και αν έχετε χρήματα για πέταμα, γιατί σίγουρα περί αυτού πρόκειται.

No comments:

Post a Comment